Fyllehund?

Lufsen försökte just kravla in i trådbacken där jag förvarar alkoholen, har jag måhända fått en liten fyllehund? De bråkar och busar med varandra och Lufsen hoppar upp mot Lucky och smäller ihop käkarna så att det låter riktigt otäckt ibland, jag skulle inte vilja få mina fingrar emellan de där valpkäkarna med sylvassa tänder. Det får jag ju iof ibland ändå eftersom Lufsen har en förkärlek för att bita mig i öronen, näsan, händerna och halsen. Hm.

Men Lucky busar tillbaka på storasyskonmanér och biter och nafsar efter Lufsens öron, tar leksakerna ifrån honom och hoppar upp i sängen dit Lufsen inte kan hoppa efter, hur mycket han än försöker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-26 @ 11:32:38
Postat av: Anonym

Ha en nice dag!

2008-08-26 @ 11:32:39
Postat av: Annette Jönsson

Mhin hund gillar öl.. mindre bra

2008-08-26 @ 11:33:56
URL: http://nurseannette.blogg.se/
Postat av: Johanna L

Den lilla killen vill jag träffa snart! :) Jättesöt ju! :)

2008-08-26 @ 12:46:04
URL: http://johannalarsson384.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0