Karma

Vilken lättnad när det börjar gå uppåt igen efter en seg vecka med förkylning och stress. Nu verkar allt ordna sig på bästa sätt och jag känner mig återigen väldigt nöjd med tillvaron. Igår åt jag och Daniel på johannebar, väldigt god mat för hyfsade priser. Mysigt att gå ut och äta lite ibland, lite guldkant skadar sällan :)
Efter det promenerade vi ner till almedal och en utflyttningsfest som visade sig bli en trevlig tillställning, jag är inte den som klagar på trevliga tillställningar. Även om den slutade lite abrupt.
Promenad hem till mig igen vid ett-tiden och sconesbakande mitt i natten, sedan fick jag äntligen krypa ner bredvid Daniel och sova gott och länge för första gången på ett bra tag.

Det är något speciellt med att vakna bredvid den man älskar och veta att man inte har bråttom någonstans. Nu började jag visserligen jobba klockan 15, men det kändes ändå ganska lugnt och sjönt. Framför allt för att Daniel är underbar.

Nu sitter jag på jobbet och har det bra, jag erbjöd mig just att jobba natten så att en kollega kunde gå hem och sova. Karmapoäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0