Lilla Lufsen

Min minsta marödör här hemma är hiskeligt söt men ofantligt jobbig, det är en tröst att veta att valpbusigheten går över efter ett par månader och att han kommer att lära sig lite vett någon gång framöver. Eller rättare sagt; jag kommer lära honom. Väldigt segt att jag inte har någon hundvakt till på lördag då jag hade tänkt att se Cirkus miramar och Räfven spela på kajskjul 8, verkar inte som att det blir något av det nu eftersom jag inte kan lämna hundarna mer än några timmar. Lufsen har visserligen klarat sig alldeles utmärkt ensam hemma med Lucky i ca 3h två dagar i rad nu så jag skulle nog kunna smita iväg och iallafall få några timmars konsert och mingel. Vi får se hur det blir.

Känns dessutom konstigt att vara ledig nu på helgen, det är första gången på 6 veckor som jag är ledig hela helgen. Hurra för mig!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0