Puppylove

Det är konstigt med Lucky. Igår efter att han hade kräkts galla några gånger (3) blev han jättetrött och gick och la sig och sov ett tag. Efter det fick jag i honom lite mat och då blev han pigg och glad igen och ville leka och busa som vanligt. Nu imorse var det samma sak, han kräktes galla igen. Jag har kollat på lite olika hundforum och antagligen rör det sig om att han har en sur mage som blir extra känslig när han inte har ätit på länge. Det jag kan göra är att ge honom flera mindre mål mat om dagen och försöka att få i honom lite kex eller liknande innan sängdags.

Min stackars lilla vovve, nu ligger han och sover i mitt knä och är sötast i världen ( som vanligt ). Jag är så glad att han är min, han skänker mig så oerhört mycket glädje.

Kommentarer
Postat av: maria

min lillhund var sådan, om det dröjde för länge innan hon fick kvällsmat spydde hon galla.

2008-08-20 @ 14:44:31
URL: http://lillalivetstort.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0