Vovvarna

Inatt sov Lufsen i sängen med mig, Daniel och Lucky och det var helt fantastiskt ( när jag väl kunde koppla av och satte in öronpropparna för att bedöva Daniels och Lufsens snarkningar). Lufsen klarade att hålla sig från att kissa eller bajsa hela natten, något jag verkligen är jätteimponerad över, nu vet jag att det är lugnt att ha honom i sängen i fortsättningen också. En annan lustig sak var att Lufsen absolut ville sova bredvid mig, helst ovanpå eller riktigt riktigt tätt intill, det funkade inte med Daniel utan det skulle vara just jag. Lilla mammavalpen ;) Nu ligger de söta små hundarna och snusar sött i lägenheten efter en promenad + busstur till bästa sushistället.


Somna med favoritbollen i famnen :)


Minstingen sover sött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0