Agenda 8

Fullspäckad dag idag.
Erik var nyss här och hälsade lite på Lucky, de trivdes utomordentligt tillsammans. Fast säg någon som inte trivs med en liten yvig och busig hndvalp :)
 Strax kommer pappa hit och så bär det av till hindås för samkväm och utfodring, sjukt hur mycket jag uppskattar när någon annan lagar mat till mig nu när jag inte bor hemma längre.
Ikväll kommer dessutom min syster Jennifer hem på sin första permission efter två svettiga veckor i lumpen, skall bli vansinnigt kul att se henne igen och introducera henne för Lucky. Det är ju trots allt hon som är hans gudmor. Jag är dock lite ängslig över hur hennes inflytande kommer att yttra sig på Lucky, hon har ju sagt att Lucky skall bli hennes lilla Stridshund 90 och att hon skall sy en arméväst och skaffa små kängor till honom. Det sista jag behöver är en stridsgalen liten minihund!

Ute är det så jävla dimmigt att jag misstänker att det är en nyinspelning av Sleepy Hollow i närheten. Scary.

Kommentarer
Postat av: Roger

Lucky verkar jävligt cool! Saknar att ha hund.

ha de gött johanna!

//Roger

2008-02-08 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0