Bakis

En halv tokslabbig pizza med beairnaisesås trodde jag skulle göra susen mot bakfyllehungern, förstå min förvåning när jag istället för njutning upplever illamående och känner ett starkt agg gentemot denna djävulens pizza.  Jag sveper de sista klunkarna av colan och lägger mig att förtvina under täcket.

Det är skönt att ligga och slumra i den varma sängen när vinden tjuter och träden gungar utanför fönstret. Min hals är söndrig och jag misstänker att allt skrikande för att överrösta musiken igår har en viss del i det hela, jag hatar när musiken är för hög och jag inte kan höra mer än var tredje ord personen som sitter bredvid säger. Det blir en jävla massa nickande och föstående miner istället för samtal, framförallt så har ingen egentligen en aning om vad någon annan har sagt. Sänk musiken för i helvete!

Kommentarer
Postat av: Caroline Nielsen

HaHa, jag har också ont i halsen idag. Måste helt klart bero på skrikandet för att höras. Det va rätt hög musik när jag tänker efter. Och ett väääldigt stort bord.

2008-02-22 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0