Check

Lämnat blod - check
Hämtat hundväskan - check
Handlat mat - check
Promenerat med Lucky - check

Jag känner mig alltid väldigt duktig efter att jag har lämnat blod, som en sorts hjältinna, det är en skön känsla som spolar iväg den där småyrseln man kan känna efteråt. Jag promenerade lite i stan efter det och köpte två par byxor med hög midja för 29kr/st, det var någon slags slutrea på Rut m.fl. Hurra.

Jag hämtade ut hundväskan, som visade sig vara jättesnygg och fullt användbar.
(Nu håller jag på att föra över bilder från mobilen till datorn, det återstår att se ifall USB-kabeln fortfarande fungerar då den tidigare idag utsattes för en massiv valptandsattack.)


När jag sedan efter många om och men kom hem var det dags att gå ut med Lucky. Det blev en tur runt slingan utanför och Lucky fick för första gången sedan han kom hit nosa på och leka med en annan vovve, väldigt spännande! Den andra vovven var en liten Jack Russel Terrier som var 8 år och en mycket bestämd dam som genast visade att det var hon som bestämde. Lucky verkade tycka att det blev lite läskigt efter ett tag för han sprang och gömde sig bakom mina ben och började gny lite.

(Och nej, det verkar inte som att USB-kabeln är användbar längre :( Jävla skit. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0