Dåligt humör

Det sämsta humöret i världen tillhör idag mig. Småvärkande huvudvärk som gör mig galen, en allmän olustkänsla som sitter i hela kroppen och vägrar att släppa och en enorm önskan att få gräla riktigt rejält med någon. Charmigt va?
Jag skulle ha druckit vin med Jess idag men jag känner mig så överjävlig att det är stört omöjligt, det är knappt så Erik och Lucky orkar med mig(elle att jag orka med dem fö den delen..). Idag är jag den sämsta matten, vännen och flickvännen - just a fact.
Det jobbigaste är att jag vet att jag beteer mig jobbigt men samtidigt som jag kämpar för att inte vara helt odräglig så kan jag inte komma ifrån faktumet att jag helst av allt vill slita huvudet av någon och kasta glas och tallrikar in i väggen så att de krasar riktigt ordentligt.
Jag hatar sådana här dagar, hoppas att det går över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0