Efter nattens bränder

Jag har sovit som en jävla kratta inatt, svårt att koppla av när tusentals tankar snurrar i huvudet likt arga bin. Att Erik dessutom trängde ut mig i ett hörn, tog allt täcke och låg och sov som en liten gris bredvid gjorde inte saken bättre. Fast även om jag inte sover bättre när han är här så sover jag iallafall mysigare och tryggare.


Nu
är det bara frågan om timmar innan min lilla valp anländer. Mycket att fixa innan dess, miles to go before you sleep. Jag måste ju se proper ut, och hur fan ser man proper ut utan att för den sakens skull se för uppklädd ut? Det enda jag kommer på är vad jag inte skall ha på mig; bikini, mysdress, träningskläder, nattlinne, nattklubbsutstyrsel, våtdräkt osv. Jag antar att det inte är speciellt populärt att dyka upp naken heller.

En bra början kan iallafall vara att duscha och sminka sig.

Jag är nervös och förväntansfull!

Kommentarer
Postat av: Princess

Åh vad spännande med nya lilla vovven! Ser fram emot att se gulliga bilder sen!

2008-02-06 @ 12:52:14
Postat av: Johanna L

Lycka till! Det kommer gå superbra! Ser fram emot att få träffa din lilla bebis snart! :) Kram!
P.S. Tyckte också att "Rapport till himlen" var lite läskig då, nu har jag sett två avsnitt - inte så läskigt längre! Lite besviken, rätt bra, men tröttnade faktiskt efter ett tag! Och jag som kan sitta 12 timmar och kolla på Gilmore girls, Heroes eller Grey's anatomy! :O D.S

2008-02-06 @ 12:56:37
URL: http://johannalarsson385.blogg.se
Postat av: Anneli

Dey kommer gå jättebra! Mitt klädtips är att se rejäl ut. Som att du kan klampa runt i skog och mark :D Du får blogga om hur det hela går!

2008-02-06 @ 13:54:02
URL: http://www.yoker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0