Inlämning

Idag är det inlämning av hemtentan och imorgon börjar den nya kursen "Kvinnor i utsatta livssituationer- ett genusperspektiv". Ingen rast och ingen ro här inte, hade varit skönt med lite andrum kan jag känna.

Jag har sökt två sommarjobb än så länge, jag får se hur sommaren ter sig, jag måste ju ha en backup-plan om jag inte kommer in på någon sommarkurs. Jag skall söka till posten i år igen, men det jobbiga är att det är omöjligt att få till en heltid där under sommaren, det blir som mest 50% och det blir nog inte tillräckligt mycket pengar att klara sig på är jag rädd :( Men vi får som sagt se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag får ca 7100 kr i månadslön på 45% + o.b så gissar på att man kan få ut runt 7000 i månaden. Men under sommaren brukar jag få erbjudande att gå upp till 60% eller 75%!

2008-02-20 @ 17:33:20
Postat av: Johanna Aurora

Hm, då skulle det ju fungera ypperligt att klara sig på det...

2008-02-20 @ 20:03:04
URL: http://johannaaurora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0