Kiss och Bajs

Igår ville han inte alls kissa och bajsa utomhus, nej det var alldeles otänkbart. Samma sak imorse när vi gick ut första gången, då vägrade han prompt att vara någon annan stans är klängandes upp för mina ben i hopp om att bli upplyft igen. Sedan när vi kom in igen så bajsade och kissade han naturligtvis på tidningspappret. Jag tänkte att det skulle bli skitjobbigt (!) att få honom rumsren. Men nu när jag tog med honom ut de två senaste gångerna ( ja, det är ett jävla spring när man bor på 5:e våningen utan hiss...) så både kissade han och bajsade. Duktig liten kille som fick godis och massa beröm.

Själv ser jag ut som ett vrak eftersom jag inte kunnat sova ordentligt de senaste nätterna, håret står åt alla håll eftersom det tydligen är himla gosigt att gosa in sig och bita lite i mattes hår :P

Nu är det nog dags att sova lite igen tror jag, och jag får passa på jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0