Lättnadens suck

Under dagens seminarier fick vi reda på att hemtentan hade blivit ändrad och nu kommer att innefatta endast två av tre frågor. Det känns helt jävla underbart och det tror jag att de flesta skriver under på. Detta innebär att jag är färdig med första examinationen och endast har examination 2 kvar att sucka över. Eftersom den inte skall vara inlämnad förrän den 20:e så skjuter jag den sorgen å framtiden.

Jag provade en ny ögonskugga + ett nytt läppglans idag. Ögonskuggan var en lilaaktig i två nyanser och läppglanset var väldigt rosa. Sminkningen matchades med en svart-vit ballongklänning, gråmönstrade strumpbyxor och en rosa kofta. Mycket vardagsstiligt må jag säga.

Imorgon är det dags att hämta hem min hundvalp Lucky och jag känner hur nervositeten slår klorna i mig redan nu. Kommer jag att klara av att ta hand om en valp? Kommer han trivas hos mig? Ja, frågorna och farhågorna hopar sig över mig. Jag förskjuter dem och tänker positiva tankar om det lilla pälsmonstret som kommer att ligga i mitt knä och kela dagarna i ända. Han är ganska liten och alldeles underbar. Han är 75% papillon, 12,5% shih tzu och 12.5% tibetansk spanniel. Jag skall försöka bifoga en bild på honom.

Nu återgår jag till min hembakta pizza så att jag får färdigt den någon gång, vrålhunger är icke att leka med!

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Och vem har du att tacka för att hemtentan blev mindre?! Äras den som äras bör säger jag! ;oP

2008-02-05 @ 18:13:23
URL: http://johannalarsson385.blogg.se
Postat av: Jenny

Den outfiten hade jag velat se bild på.

2008-02-05 @ 18:15:38
URL: http://lepoop.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0