Medling

Nu sitter jag här och skriver om medling, ungefär hälften av arbetet är klart och jag har en ganska god tanke om hur jag skall lägga upp resterande del av arbetet. Det verkar som att jag blir klar med detta idag, vilket innebär att jag ikväll och imorgon kan känna mig helt ledig och slötitta på Sex and the city, gosa med Lucky, spela betapet och ta tupplurar lite när jag känner för det.

Jag undrar lite varför Lucky tycker att det är mycket roligare att bita på mina strumpor ( när jag har dem på mig) än att gnaga på sitt tuggben. Det samt var min idiotiska huvudvärk kommer ifrån är saker jag spontant funderar på när jag inte skriver om medling och rättsprocesser.

Såhär kan jag se ut när jag vaknar på morgonen

Hejhej från en bångstyrig pälsboll och Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0