Misärmorgon

Det är svårt att koppla av och sova när man verkligen behöver det. Allt blir fel, kudden blir för hård/mjuk/kuddig , täcket blir för varmt/kallt/ klibbigt och den där lilla pälsbollen som ligger och snusar så lugnt bredvid får plötsligt hicka och så måste man klappa och trösta lite. Inte för att han är snällare i gengäld, nej så fort ljuset tänds och jag går och hämtar jackan för att rasta honom så kissar han i sängen, jävla misärmorgon I tell you.

Och förkylning och oro eftersom det är kursstart idag och jag fö första gången måste lämna honom i fler än 1h. Jag får sätta ihop buren ordentligt och se till att han är lugn när jag går. Hoppas att det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0