My sweetheart is a dog

Jag vaknar numera inte av någon väckarklocka, istället är det ett svagt gnyende och en liten valp som kikar upp på mig och påminner mig om att nu var det ju nästan två timmar sedan vi gick ut senast. På natten får jag iallafall sova runt 6h mellan rastningarna, resten av sömnen kommer däremellan. Konstigt nog är jag mycket piggare än vanligt och har inte alls lika svårt att gå upp ur sängen som jag brukar ha. Alltid något.

Idag skall jag våga mig ut på stan för att fika med några vänner, Lucky kommer givetvis att följa med mig. Eftersom det känns som en evighet sedan jag klädde mig i en snygg outfit så skall jag ha en svart pennkjol i satin med hög midja, till det en old school rockt-shirt och pumps.
Eftersom Lucky antagligen kommer att tycka att det är lite jobbigt med alla människor och ljud i centrala stan så kommer jag att ta med en väska att ha honom i, alternativt bära honom i famnen - fast det är ganska otympligt efter ett tag så det blir nog väska trots allt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du Johanna. Jag tycker du ska fotografera det du har på dig på dagarna för det verkar ju så härligt ärtigt och fasionabelt. Jag vill se!

2008-02-11 @ 12:02:36
URL: http://lepoop.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0