Not Wonderwoman

Irriterad på allt och alla tog jag en tog jag en tupplur med Lucky, jag låg på sidan och han låg bakom mig med huvudet vilandes på sidan av min hals. Det gjorde en liten sus iallafall. Jag köpte tre lekbollar till honom förut och nu är en av dem spårlöst fösvunnen, jag kan verkligen inte hitta den någonstans och tro mig, det går ganska snabbt att leta igenom 18kvm men när man gör det flera gånger utan resultat blir det till en jävla nål i en höstack. Metaforerna haglar om mig idag känner jag.

Jag citerar Bernad Black; "I'm not.............eh...................Wonderwoman"

Och vad det gäller tentan så är det klart som fan att jag vet att det skall vara referenser i texten, men jag trodde att det var lugnt eftersom läraren faktiskt sa att det var lugnt. Jag skall ju för fan kunna lita på vad den som är kursansvarig säger. Mest är jag bara irriterad på mig själv som mot sunt fönuft trodde att det var ok. Men jag väljer att se det som kursansvariges fel och inte mitt, lättare att vara arg på andra när jag måste leva med mig själv 24h om dygnet.

Kommentarer
Postat av: Johanna L

I den bästa av världar så ska man kunna göra det ja! Men så vitt jag kan se lever vi inte i den. M.a.o ganska dumma människor kan få ganska höga positioner! Finns många talande ex: George Bush, Kungen, Alf Svensson, Lars Leijonborg, Christopher Gillberg m.m. m.m.... och så den kära KA förstås! :)

2008-02-20 @ 22:56:18
URL: http://johannalarsson384.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0