Orderstatus

Enligt orderstatusen på min hundväska skall den vara Betald och levererad. Tror ni jag ha sett nån jävla väska? Nix!
Jag hoppas att det dimper ner en hämtningsavi från tempo imorgon, hade ju varit käckt om jag fick väskan nu med tanke på att jag egentligen skulle fått den för ca 2v sedan. Suckers.

Jag och Lucky har just sovit lite, det var väldigt givande och nu sover Lucky igen ser jag. Han har en mer otvungen syn på det där med att sova.

Jag måste hitta en bra och prisvärd tandläkare, det visar sig vara lättare sagt än gjort! Någon som har något tips? Värken i mina käkar kommer och går men det blir knappast bättre. Dessutom vill jag sätta in en porslinsfasad över min ena framtand eftersom den blivit lite kantstött. Hur dyrt kan det vara...hum hum, ganska dyrt antagligen...

Och någon dag ska jag sluta drick så mycket cola light.
Men inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0