Plask, skvätt, gny

Lucky ligger och darrar som ett litet löv bredvid mig, anledningen till detta är att jag alldeles nyss försökte mig på att duscha honom. Ingen succé direkt. Men jag vill ju att han skall vara ren och fin idag när han skall presenteras för familjen och Erik. Jag får hoppas att han vänjer sig vid att bli tvättad så småningom.

Det gick iallafall bättre att sova inatt, han var inte riktigt lika ängslig utan tuggade lite på sina leksaker när jag visade att jag ville sova, lite hoppande och gnyende var det givetvis, men det gick snabbt över.

Jag har fått duscha själv idag, vilken lyx va! Lucky gnydde som fan ett tag men eftersom jag inte hörde honom när jag duschade så kändes det inte riktigt lika plågsamt som vanligt. När jag var klar hade han slutat gny.

Han sover i väldigt besynnerliga ställningar må jag säga :Dimage6image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0