Skor

Jag har sovit så sjukt gott inatt, fantastiskt.
Hemtenta 1 lämnades in under en hel del stressade omständigheter igår och nu borde jag kanske börja fundera på att börja läsa lite inför hemtenta 2 som skall vara inlämnad den 20:e. Men jag ser det som så att jag förtjänar att slappa och vara lite ledig nu.

Jag känner för att köpa skor, riktigt snygga och högklackade skor. Inte för att jag inte redan har mängder av skor utan snarare för att jag älskar skor. Mina nuvarande favoriter är ett par svarta högklackade skor i pin-up stil, jag märkte igår att en söm hade gått upp :( skall jag lämna in dem för omklackning och lagning eller skall jag köpa ett par nya. Jag undrar vad som är dyrast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0