sum

Utgången med klassen var som vanligt jättekul, irriterande faktor att inte speciellt många dök upp bara, speciellt eftersom den andra klassen också hade klassutgång på samma ställe - och de var dubbelt så många. Men vi som var där är ändå gräddan så att säga ;)
Några glas vin och massa prat senare blev det till att bege sig vidare till svanen. På svanen träffade jag på en del bekanta och svingade ytterligare några bägare. Men vid ett-tiden blev saknaden efter Erik och Lucky lite för påtaglig och jag begav mig hemåt. Väl hemma möttes jag av en fantastisk pojkvän och en mjuk och gosig liten valp som låg och gosade i sängen. Jag slängde i mig lite pasta och dök ner i sängen, perfekt slut på en underbar kväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna L

VA?! Var den andra klassen där? Det märkte aldrig jag! Shit...

2008-02-22 @ 16:14:47
URL: http://johannalarsson384.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0