Sweet morning

Det var som om Lucky kände på sig att jag var på kasst humör igår och bestämde sig för att vara en liten ängel under natten. Han fick komma upp och sova i min säng eftesom jag kände mig lite ledsen och nere. Vi sov båda som små stockar i nästan 8h. Sedan gick vi ut och snabbkissade och bajsade (eller vi och vi, snarare Lucky eftersom jag hellre föredrar min toalett :)). När vi kom in igen gav jag honom en toarulle med godis i som han fick kämpa med och efter det somnade vi om i ytterligae två timmar. Sjukt skönt att äntligen få sova ut lite!

Han betedde sig som en liten vilding nyss och då satte jag honom återigen i buren så att han lugnade ner sig och nu är han som ett litet lamm som ligger i mitt knä och gosar och slickar på min arm.

Mina bröde komme hit om en stund och då tänkte jag passa på att åka och handla och kanske köpa mig en ny mysig pyjamas. Jag känner mig snygg idag och har lagt lite tid på att sminka mig och klä mig snyggt, det är oerhört hur mycket bättre jag känner mig bara jag får fixa till mig ibland.


Kommentarer
Postat av: Johanna L

Jag gillar klänningen! Mkt snyggt! :) Glad att du gillade mitt inlägg, det är alltid roligt att få respons på det man skriver! Ha det så bra! Hörs snart! Kram!

2008-02-13 @ 17:38:30
URL: http://johannalarsson384.blogg.se
Postat av: Jenny

Du är verkligen snygg idag. Gillar läppstiftet skarpt. Najs.

2008-02-13 @ 17:50:29
URL: http://lepoop.bloggagratis.se
Postat av: Helena

Läppstiftet! Snyggt! Jag letar febrilt..va äre för märke osv??

2008-02-14 @ 18:02:17
Postat av: Johanna Aurora

Läppstiftet är ett heltäckande läppglans som jag köpte på rea för ca 1v sedan på åhléns här i gbg. Det är från Isadora och heter "Brilliant lip shine" i färgen "70 cerise".

2008-02-14 @ 18:11:05
URL: http://johannaaurora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0