Trött

Idag är jag trött. Trött trött trött trött.
Lucky bara gnäller och busar hela tiden och jag känner mig nu så färdig att jag bett min mamma att passa honom under helgen för att jag skall få lite lugn och ro. Tänk vilken lyx att få slippa honom i två hela dagar! Fast jag är övertygad om att jag kommer att sakna honom så fort han åker härifrån, min lilla varg.

Idag skall jag försöka ta tag i lite ärenden som halkat efter vilket kommer att få mig att känna mig jätteduktig senare.
Jag skall bland annat hämta hundväskan som nu har anlänt till den lokala utlämningsaffären - hurra! Återstår att se ifall min lilla vovve fortfarande passar i den, han har växt som en jävla galning!

Jag funderar på att lämna blod igen - det är dags nu. Sedan kom jag på att det kanske är bra att känna sig pigg och allert innan man lämnar bort 4,5dl av sitt blod. Vi får se hur det artar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0