Tv-serier

Jag har inte tålamod nog att se tv-serier när de går på tv, jag vill veta hur det går direkt, inte vänta ännu en vecka på att få nästa pusselbit. Eftersom jag är ett stort fan av just tv-serier så betyder det att jag istället sträckser hela serier åt gången, just nu är det Sex and the city - som jag inte har sett mer än några avsnitt av tidigare. Andra favoriter är;

* Buffy och vampyrerna
* Angel
* Dexter
* Scrubs
* Desperate housewives
* Grey's anatomy
* Morden i midsummer
* Mord i sinnet
* Vänner
* Black Books

Och säkerligen massa andra serier som jag sett sporadiskt genom åren.

När jag är mitt inne i en tv-serie fastnar min hjärna lite i "tänket" som är i tv-serien, jag kommer på mig själv med att tänka på samma sätt som huvudrollerna gör, föra samma tankemonologer fast med olika innehåll. Ibland hör jag nästan huvudrollernas röster i mitt huvud när jag tänker, då brukar jag inse hur löjlig jag är och böjar skratta istället.

Man har svårt att tro att jag hinner med något annat än att se på tv-serier, slösurfa och gosa med Lucky. Men bevisligen finner jag lite plats för allt annat också.
Oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0