Valpfri helg

Det är helt fantastiskt!
Om några timmar kommer min mamma för att hämta lilla vargen och efter det har jag en valpfri helg!
Vad skall jag då göra under min lediga helg kanske ni undrar. Jag skall framförallt sova som en liten gris utan att behöva oroa mig om ifall Lucky har slutat andas eller ej bredvid mig ( jag får sådana tvångstankar ibland) och framförallt skall jag umgås på tu man hand med min pojkvän och hinna träffa min favoritjessica. Hurra!

Ikväll skall jag och Erik äta ute på favoritreataurangen Lilla Tavernan, mums mums.

Nu skall jag passa på att kela lite med mitt lilla busfö innan han åker :)

Kommentarer
Postat av: soraia

hur gammal är valpen? :)

2008-02-29 @ 13:45:57
URL: http://twistedtail.blogg.se
Postat av: Johanna Aurora

Han är 14 veckor nu, och ett riktigt litet busfrö!

2008-02-29 @ 15:10:53
URL: http://johannaaurora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0