Vår och sommar sen?

En dag med dåligt humör och oflyt kan man säga. Jag skulle snabbt klara av några ärenden och när jag gick på bussen insåg jag att jag hade glömt mitt busskort i den andra jackan. Jag tjuvåkte två hållplatser och gick resten av vägen dit och hela vägen hem. Lägg härtill en dundrande huvudvärk och en molande värk i nacke och axlar :(

Det blir till att stanna hemma idag och bara ta det riktigt lugnt, kanske laga någon smaskig mat och se på Sex and the city och spela betapet hela kvällen. Gosa med min lilla älsklingsvalp och bara varva ner och förhoppningsvis bli på bättre humör.

En annan sak som stör mig ( när vi nu är inne på det här med att gnälla...) är att det är så jävla kallt ute, jag fryser fan ihjäl var gång jag rastar Lucky. Jag hatar verkligen kyla, det ä visserligen soligt ute, men vad hjälper det när jag inte vill vara ute pga kylan. Jaja, kläder efter väder osv - men det skiter jag i och önskar att det var vår på riktigt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0