Vilken dag!

Det började med att jag svischade iväg till skolan ( hur man nu kan svischa med en liten motsträvig pälsboll i ett koppel bredvid) och givetvis så var det lång kö till skrivaren på skoaln så att jag fick vänta i evigheter. Lägg härtill pms, stress eftersom jag var sen till en fika och lite lätt oro över att Lucky skulle kissa på kårens golv. Att jag kunde mana mig till att vara trevlig och tillmötesgående är ett under! Träffade på Katrin som fick hälsa på Lucky och jag skall besöka henne, Nina och deras katt någon dag för att se hur Lucky gå ihop med katten. Jag tänker att det är bra att vänja honom vid så mycket som möjligt nu nä han är valp.
Lucky ä söt!


Luckys matte är nästan lika söt ;)



Outfiten fick jag bara en kass bild på, jag skall försöka bli bättre på att ta kort.


Sedan mötte jag upp två vänner och fikade lite på espresso house i NK, tyvärr blev vi tillsagda att det inte var tillåtet att ha med sig hund där varpå vi gick till Condeco i kompassen istället.
Det blev en väldigt mysig och rolig fika som innefattade allt från universitetssnack till FN-insatser i Afghanistan. Sjukt intressant att höa lite från en verklighet så långt från sin egen.
Efter nån timme kom Erik förbi.


Johanna


Albin


Lucky somnade i sin väska


Nu har jag äntligen kommit hem och kan sjunka ner i fåtöljsoffan och bara njuta av att vara hemma!
Till middag blir det klyftpotatis, färsbiffar, sallad och tzatsiki - MUMS!

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Varken pasta, pizza eller paj alltså?! Är detta Luckys middagsförslag? :)

2008-02-11 @ 19:17:53
URL: http://johannalarsson385.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0