Alive

Efter två dagar av halsont och helt igentäppt näsa börjar jag möjligtvis se ljuset i tunneln, självfallet utgår jag från att det är ett tåg - men man vet ju aldrig. Jag och Lucky skall snart ta oss hem till lägenheten för lite ensamtid och allmänt slappande innan pappa kommer och hämtar honom ikväll. Jag skall jobba 9-15 på midsommar och ju närmre det kommer destu mer känns det som en dum idé, men jag får tänka på att det är storhelgstillägg och att jag trivs väldigt bra med att vara där.

First things first, nu gäller det att klara av dagens ärenden som innefattar att lämna av Lucky hemma, åka in till stan igen och ta ut mediciner samt besöka systembolaget och eventuellt kika på något fint att ha på sig på midsommar. Rent garderobsplatsmässigt borde jag strunta i det sista, men det är tyvärr lättare sagt än gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0