Efter natten

Det har varit en konstig natt, jag har vaknat massa gånger och återkommit till en dröm varje gång jag somnat igen. Drömmen  handlade om två gifta kvinnor som hade en affär med varandra, de var på semester på en kurort någonstans vid havet och med dem var även en tredje kvinna som hotade att avslöja dem om hon inte fick vara med. Den tredje kvinnan försökte även mörda de andras makar.
Mycket komplicerat men ganska underhållande.

Uppsatsen är ivägmailad och det innebär också att det är slut på min tredje termin på socionomprogrammet, nu återstår att läsa "Naturkatastrofer" på 7.5p i några veckor för att få lite studiemedel. Jag känner att det hade varit väldigt skönt att bara vara ledig istället, men det blir inget med det denna sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0