Folk!

Jag vill helst inte prata med någon alls klockan 6 på morgonen, speciellt inte när jag är på väg till jobbet och har fullt sjå med att hålla koll på Lucky så att han inte nosar på allt och alla som går förbi ( man måste verkligen ta hänsyn till att andra människor inte är lika förtjusta i hundar som man själv är ). En helt främmande dam kom fram till mig och Lucky och började prata och försökte klappa på honom, han blev rädd för henne och ville inte alls bli klappad utan gömde sig bakom mina ben ( vilket är väldigt okaraktäristiskt av honom som i vanliga fall älskara tt hälsa på folk!) men hon ville prompt klappa honom och det slutade med att jag fick säga till henne att han var rädd och att hon inte fick klappa honom.

Nu skall vi sova middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0