Inga rosa chinos

Jag blir väldigt irriterad när jag ser att vissa kläder skall finnas i butik och när man sedan kommer dit och har tänkt sig ett par rosa chinos så finns de inte. Inte nog med att de inte finns, det finns inte några byxor som ens var i närheten av att se ut som chinos och då hade jag ändå gått från att absolut vilja ha rosa chinos till att tycka att det nog var okej så länge det var chinos i en ljus färg.

Idag fanns det inga chinos någonstans och jag köpte ett par bruna byxor, två t-shirtar från killavdelningen och en skjorttunika istället.

Att träffa Johanna för första gången sedan skolan slutade var  väldigt roligt, v i hann med en sushi på en fullkomligt  fullsatt och överfull sushibar samt lite catching up :)

Kommentarer
Postat av: Johanna L

"Här träffas man på nån godkänd sushibar" ;o)

Men visst skötte jag platsfixandet ypperligt? Ibland är jag lite klurig sådär! ;) Ses i nästa vecka! Kram!

2008-06-24 @ 00:08:37
URL: http://johannalarsson384.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0