Omstrukturering

Min lägenhet är i minsta laget, 18 kvm. Eftersom jag envisas med att ha en sängstomme på 140cm blir det ganska lite plats över och nu har jag skruvat isär mitt skrivbord och stuvat in ytterligare saker under sängen. Det känns fortfarande som att jag ser detta som en nödlösning som jag inte behöver lägga ner något arbete alls på, det är antagligen därför som jag städar såpass sällan. Men jag har ändå bott här i över ett år och eftersom inga nya lägenheter verkar dras till mig är det väl jag som får dras med den här ett tag till.

Planen är att jag skall sätta in ett litet bord och två stolar som inte tar s mycket plats samt satsa på att skaffa mig ordentliga förvaringsboxar att ha allt som inte behöver ligga framme i. Sakta men säkert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0