School's out - time for bloody summer

Jag bevistade min lillebrors skolavslutning idag, han slutade nian på samma högstadieskola jag en gång gått på. Det var en ren nostalgitripp att komma tillbaka och se hur allt ser likadant ut fast mindre ( klyschigt värre..). Uppträdandena var ösiga och riktigt bra måste jag erkänna, bäst var givetvis lillebrors sång och gitarrspelande :D ingen objektivitet här inte!

AvslutningsbarnetJag och avslutningsbarnet AlexPappan i en casual posePappan i en bestämd poseSöta söta mamman!

Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra dag! Kolla gärna in min webshop med klänningar som ingen annan i Sverige har:D

2008-06-11 @ 16:35:06
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Alex:P

Tack johanna:D mycket bra skrivet:D

2008-06-20 @ 04:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0