Sjukhet

Det är svårt att förklara exakt hur irriterande och tröttsamt det är att vara småsjuk hela tiden, och det är ingen överdrift när jag säger att jag är sjuk jämt utan det är den krassa verkligheten. Täppt näsa, ond hals, halsfluss, huvudvärk, trötthet i kroppen, ont i öronen osv gör att jag vissa dagar känner mig som en 90-åring i kroppen. Och att träna blir det ju inte tal om när jag blir ännu sjukare av ansträngning, men jag gillar egentligen inte att träna ändå så det kanske inte spelar jättestor roll egentligen. Men jag vill ha möjligheten!

Jag hoppas att jag får ta bort mina äckliga halsmandlar och att det blir bra efter det.

Idag är jag sådär riktigt täppt i alla gångar som finns i huvudet + att halsen gör ont som fan. Stackars mig. Men när man är sjuk får man äta marängsuisse :D och bli ompysslad, något bra måste det ju komma ur det dåliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0