Skitmorgon!

Jävla skitmorgon än så länge! Jag tänkte ge mig på att köpa ett par glasögon på ebay, första gången jag skulle köpa något från ebay över huvud taget. När jag hade fyllt i allt och fått mail om att "you committed to buy this item" så blir det något fel och det går inte att fylla i mitt korrekta telefonnummer. Eller det går men det kommer upp ett felmeddelande om att något är fel med telefonnumret. Jag har testat alla möjliga kombinationer med olika sorters landskoder osv men inget funkar! Jag blir vansinnig och lite skrämd eftersom jag undrar hur det egentligen går till när man "committed to buy" något inom 3 dagar, vad händer om jag inte genomför köpet innan dess?

Någon som vet?

Som det är nu har jag stängt ner alla fönster och hoppas på att det enda som skall hända är att jag inte får grejerna, men jag är himla rädd för att mina kreditkortsuppgifter har sparats av någon anledning :S

Jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0