Sova

Jag jobbade 12h igår utan att ha sovit mer än max 4h natten innan, det gick bra men nästa gång föredrar jag nog att få lite mer sömn innan. Vad som däremot inte fungerade speciellt bra var att komma hem och gå ut sedan.
På spårvagnen hem kändes det som en kanonide men väl hemma var jag något helt vansinnigt trött och orkade verkligen inte gå ut alls. Istället gick jag och la mig vid halv elva och somnade som en stock. Välförtjänt.

Eftersom jag inte känner att jag fått nån riktigt handfast hjälp på valpkursen kommer jag inom snart att börja klickerträna Lucky för att han skall bli lite lydigare, som det är nu är han väldigt busig och det hade varit skönt att kunna lita på att han kommer när jag ropar på honom :) Då kan han ju vara lös lite mer också.

Kommentarer
Postat av: ...

inte ger klicker träning atomatiskt en lydigare hund än annan träning?!

2008-06-01 @ 17:22:33
Postat av: Johanna L

Välkommen till mitt liv! VARJE gång jag börjar tidigt på jobbet lyckas jag aldrig få mer än 3 1/2h sömn - vilket gör att jag först beter mig som en zombie de första fem timmarna på jobbet, och sedan blir fnittrig och jobbig som helvete de resterande sex... Intressant fenomen anser mina jobbarkompisar!
Har mejlat dig angående uppsatsen förresten. Skriv tillbaka så fort du kan är du snäll!
Kram!

2008-06-01 @ 21:15:43
URL: http://johannalarsson384.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0