2/3

Två av tre hemtentafrågor är nu avklarade, hurra för mig!
Jag har inte satt min fot utanför dörren idag och känner mig sådär härligt tentainsnöad. Jag saknar den lilla vargungen något helt vansinnigt mycket, det känns lite jobbigt att han skall vara borta i två nätter till men jag får försöka glädjas åt att han har det bra hos föräldrarna och kommer tillbaka till mig när hemtentan är över.
Utan honom blir det väldigt ensamt i sängen om natten, ingen mjuk päls eller liten nos som letar sig in i halsvecket.
Han är det finaste som finns.

Jag hoppas att min mascara anländer med posten imorgon.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Å, jag vet hur tomt det är!!! Är själv gräsänka utan familj och hundar ända till fredag och det går knappt att somna utan vovve i knävecket, detär det mysigaste som finns. Hoppas dagarna går fort tills du får hem din valp igen :0)

2008-03-25 @ 16:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0