And the band played on

Jag är väldigt bra på att sova, en naturbegåvning kan man säga - men denna dag har överstigit det mesta i sovväg. Jag har varit lite smått bakfull och spenderat dagen i horisontalläge, ytterst tillfredställande.

Gårdagen var över förväntan och jag lyckades med konsten att ha jävligt kul och vara lagom full hela kvällen, det blev King's Head och sedan Sticky Fingers - soft vindrickande och allmänt dansande/hängande/snackande. Däremellan hann jag in en sväng på Kelly's och hälsade på Jessica och hennes pojkvän, han var inte så dryg som jag trodde att han skulle vara - eller så var jag tillräckligt berusad för att inte upptäcka det.

Kvällen avslutades med del 1 &2 av Dylan Morans show "Monster".

En suspekt sak är att jag har ett märke som av två små vampyrtänder på mitt ena bröst. Jag har ingen aning om hur de kommit dit och det har ändå gått hål på huden och grejer. Mystiskt och oroväckande. Kanske har jag en vampyhund, eller är det kanske Herr Nilsson som varit framme och sugit lite blod.

Mycket suspekt.


Kommentarer
Postat av: Annie

Låter som du hade en trevlig kväll!!

2008-03-09 @ 22:37:47
URL: http://anniemarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0