Att hålla distans

Vilken dag! Det är inte helt lätt att sitta och diskutera sexuella övergrepp mot barn utan att själv bli engagerad och bekymrad. Det jag känner kommer att bli svårast i mitt framtida yrkesliv är att hålla distanser mellan sitt privatliv och jobbet, att jobba med utsatta människor påverkar en som människa - mer än man ofta inser själv.

Efter en såpass tung skoldag kändes det fint med lite shopping! Jag köpte en praktisk och funktionell bh, den är hudfärgad och ganska ful men den sitter som ett smäck och passar till allt. Jag köpte även ett par svarta linnebyxor och två halternecktoppar, en svart och en röd.

Jag ä vansinnigt hungrig och det vattnas lite i munnen när jag tänker på sushin som står i kylen och bara väntar på att bli slukad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0