Avklarat

Puh, nu har jag inhandlat följande;

Vin - Sparkeling Chapell Hill och Inca
Ingredienser till middagen - Potatisgratäng och nötfärsbiffar - mums!
Allmänna godsaker som är trevligt att ha hemma.

Jag köpte också en ny tvål som heter "Smultron& Sommarsol", bara namnet fick mig på fall.

Jag har också både sopat och dammsugit golven samt gjort rent i handfatet, fy fan va jag är duktig!
Städning har aldrig varit en av mina starkare sidor så när jag väl kommer mig för att städa tycker jag att jag förtjänar en hel massa beröm :)

Vad skall jag då göra under resten av dagen?
Jag tänkte att jag skulle promenera lite, men så småduggar det och blåser ute och jag känner inte alls för att promenera längre. Istället skall jag slänga mig i schäslongen och kika på Sex and the city.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0