Bitig valp

Herregud!
Lucky har varit skitjobbig och bitit mig mycket hårdare än vanligt i händerna idag, alldeles nyss blev han som galen och började morra när han bet mig i fingret. Kanske låte lite konstigt att jag låter honom småbita mig i händerna i vanliga fall men har man haft med en liten valp med kli i tänderna att göra så vet man att det inte riktigt går att få dem att inte nafsa alls. Det är ju en del av valpars lekbeteende att nafsas och "skojbitas" men när han bits så det gör ont är det en helt annan grej. Jag tog upp honom och höll honom stadigt i famnen tills han lugnade ner sig.
Men jag måste medge att idag inte har varit Luckys mest charmeande dag.
Skall bli väldigt skönt att få börja med valpkursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0