Gretas

Utekvällen på Gretas igår var fantastiskt rolig och klänningen blev en succé! Jag sög åt mig av fina komplimanger medans jag sippade på några cider och en och annan spritzer. Jag och Johan blev klädsamt berusade och dansade, pratade och hade allmänt roligt med idel bekanta som befann sig där.
Ingen riktig koll på vad klockan var när jag kom hem, men jag gissar på 4.30 eller liknande.

Idag kan man ju tro att jag varit seg och bara legat och sovit, men icke!
Efter en bakispizza tokstädade jag hela lägenheten och våttorkade tom golven! Jag har ingen aning om vad som flög i mig men gud så skönt med en ren fräsch lägenhet!
Jag känner iof mer och mer att jag vill flytta till något större och me eget ( ej studentbostad mao) men som bostadssituationen ser ut nu så känns det inte aktuellt.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åhå, Gretas var ett tag sedan. Alltid dansigt där!

2008-03-16 @ 18:02:35
URL: http://two2tango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0