Min arm är ganska ren nu

Det var meningen att jag skulle ta mig till skolan tidigt idag men på grund av vissa faktorer ( sömn och dåligt samvete över att lämna Lucky ensam så länge) så bestämde jag mig för att istället gå på eftermiddagen. N u har vi just varit ute och tagit en liten promenad och Lucky ligger så snällt i mitt knä och slickar mig på armen. Jag undrar om han tycker att jag smakar gott.

En annan väldigt skön sak är att jag idag får sålt mina gamla böcker till juridikkursen vilket betyder massa extra fina pengar att shoppa för :)
Jag tänker mig en långklänning alternativt Marilyn-klänningen jag kikade på förra veckan. Vi får se hur det ter sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0