Morning

Gårdagskvällen utvecklades till att bli mycket angenäm med vin, popcorn, godis, fabulöst umgänge och lite filmtittande. Väldigt otvunget och skönt tycker jag, precis vad jag behövde - det och en riktigt god natts sömn.
Efter diverse ångestladdade drömmar vaknade jag och började läsa ur "Varför går hon" - en kurslitteratursbok som handlar om kvinnor som brutit upp ur relationer präglade av våld. Jag känner bara mer och mer att detta är något jag kan tänka mig att arbeta med i framtiden.

Jag väntar på att brödet skall jäsa färdigt så att jag kan glufsa i mig nybakt bröd men tills dess får jag nöja mig med en kopp te och ett äpple - exotiskt värre.

Nu längtar jag extremt mycket efter min lilla vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0