Shopping & Förfest

Mitt badrum är numera vitt & ljusrosa och inte rött med döskallar. Lite omväxling förnöjer, förnöjsamheten kommer lättare när hemtex har 50% på hela sortimentet :)

Hittade också en lila klänning på Gina Tricot som nästan på pricken liknar den röda jag har från american apparell - med skillnaden att den bara kostade en tredjedel av vad american apparell-klänningen kostade. Nice.

Det blir förfest hos Jess idag, det återstår att se ifall jag drar mig hemmåt efter förfesten eller om jag hänger med till saturn. Måste i vilket fall hem och lämna Lucky emellan, han skall nämligen med på förfesten :)
Eftersom jag känner mig synnerligen osugen på utgång blir det antagligen tidig hemgång för min del. Men man vet ju aldig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0