Sommarångest

Jag tänkte egentligen baka bröd idag men sedan kom jag på att jag inte alls var sugen på varken bröd eller brödbak.
Men cola light och popcorn är också en gedigen middag.

Det enda vettiga jag gjort hittills är att söka ett extrajobb och promenera med Lucky.
Jag har lite ångest över hur sommaren kommer att te sig, skall jag plugga ( om jag kommer in på nån av kurserna jag sökt ) eller om jag skall jobba på posten eller någon annan stans.
Hyra oh mat måste ju på något vis betalas har jag hört.

Istället för att snöa in mig mer i den snåriga djungel som heter sommarångest så beställer jag en mascara från strawberrynet :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, strawberrynet är trevligt!

2008-03-19 @ 12:35:17
URL: http://anniemarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0