Sumarum

Utekvällen var som utekvällar är mest, varken mer eller mindre. Vybreddning och rökig svartklubb med ovärt högt inträde. Some would say boring, I would probably agree.
Spännande att komma hem och lukta rök, det var inte igår. Det för mig tillbaks till tiden då jag hängde på Sticky varje torsdag och rökförbudet ännu inte trätt i kraft. Såhär i efterhand har jag svårt att se charmen i att komma hem och lukta rök, men jag antar att det var värt det på något vis.

Nu är jag hemma i föräldrahemmet och tar det lugnt och försöker strukturera upp mina tankar och hemtentan, det gäller att komma igång har jag hört. Menmen, jag gör det nog imorgon eller nåt istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0