Supermegatight

Jag har inte kunnat komma in på bloggen på hela dagen på grund av seg internetuppkoppling ( som enligt chalmers studentbostäder skulle varit fixat förra vecka.).
Nu har jag iallafall skickat Lucky på endagssemester till hindås där han garanterat kommer att bli lika bortskämd som en arabisk prins i ett harem. Min lilla pimppuppy.

Själv sitter jag och slappa lite innan allt stök med sminkning och hårfix drar igång. Ikväll är det utgång och eftersom det är premiäranvändandet av mitt nya röda supertighta ( jag får nästan klaustrofobi i det!) fodral så har jag redan tagit på mig det och går runt och beundrar det var gång jag passerar en spegel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0