Tandjävlarna

Nu är jag hemkommen från tandläkaren och jag är gymt nöjd med bettskenan och lite mindre nöjd med ifyllningen av framtanden. Anledningen till att jag inte är så nöjd över framtanden är att jag hade väldigt höga förhoppninga om att jag skulle få helt raka och jämna framtänder. Tyvärr så går det inte så bra att göra om hela alltet utan att sätta på porslinsfasader vilket betyder att jag fortfarande har sneda framtänder bara det att jag numera inte har en botslagen flisa i en av dem.
Jag har extrema komplex över mitt sneda leende, jag tycker att jag ser ut som en byfåne :(
Fast om jag har bettskenan i jämt så kan ju folk inte se min sneda tandrad :D


Kommentarer
Postat av: Johanna L

Mycket tjusigt! Fin färg på bettskenan! :)
Inget att ha komplex för, det är sånt som bidrar till personlig charm (och då menar jag på ett "icke-byfåneaktigt" vis)! :) Kram!

2008-03-06 @ 17:17:21
URL: http://johannalarsson384.blogg.se
Postat av: Anonym

Otto får en fästmö? Tycker du ser strålande ut ändå :) Och du kan inte längre förneka att din r-knapp har lagt av . . .

2008-03-06 @ 20:22:05
Postat av: Annie

Söt du e ;)

2008-03-07 @ 06:47:35
URL: http://anniemarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0