Thundercats

Istället för hemtentaskrivande har det blivit sömn och Thundercats idag. Jag älskar vekligen Thundercats och blev väldigt glad när jag såg att det fanns hela avsnitt uppdelade i olika dela på youtube. Nu sitter jag och är nostalgisk och känner mig sådär skönt tillfreds med tillvaron.

Jag gjorde en jättedum sak igår, jag fick en armbåge i ansiktet på dansgolvet och jag blev arg för att det gjorde ont och då slog jag knytnäven rakt in i en betongpelare. Jävligt omoget och idiotiskt eftersom jag bara fick dubbelt så ont i handen som jag fick i ansiktet. Nu gör det fortfarande jätteont och det känns lite som att det är en spricka i något av benen :(
Idiotiskt och pinsamt beteende.

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, inte så jättesmart gjort kanske:p

2008-03-24 @ 22:00:24
URL: http://anniemarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0